Trouwplannen? Ook voor uw bruiloftsfeest kunt u bij ons terecht. Aangezien elke bruiloft anders is, maken we graag een persoonlijke afspraak om bij u langs te komen en te bekijken wat de mogelijkheden zijn. We horen graag wat voor wensen en verwachtingen u heeft. Aan de hand daarvan maken wij een vrijblijvende, passende offerte. Mocht u behoefte hebben aan een tweede gesprek, is dit uiteraard ook mogelijk.
Van een compleet ingerichte feesttent tot en met de daar bijhorende aankleding, catering, personeel en toiletwagen regelen wij samen uw gehele bruiloft naar keuze. Alle materialen worden door ons team opgezet en aangekleed, en nadien weer afgebroken.
Zo kunt u onbezorgd genieten van de mooiste dag van uw leven!
Wilt u een geslaagd en zorgeloos bedrijfsfeest? Wij helpen u daar graag aan mee om dit tot een spetterend feest te maken, wij verhuren alle benodigdheden voor het bedrijfsfeest dat u wilt organiseren. Dit alles kan inclusief catering worden geregeld, wat wij op locatie bezorgen en verzorgen, tot aan de aankleding aan toe. Ook kunnen wij personeel regelen voor achter de bar en/of live cooking.
Wij hebben al ruime ervaring met bijvoorbeeld het verzorgen van:
Kijk verder op de site voor alle mogelijkheden, maar u kunt ons ook uitnodigen voor een gesprek zodat wij samen met u de ideeën uit kunnen werken.
Een onvergetelijk evenement staat of valt met de juiste aankleding en materialen. Thema’s worden daarmee tot in detail doorgevoerd en feestgangers worden verzorgd met de nodige faciliteiten. Met onze evenmenten verhuur service bieden we een breed assortiment materialen en artikelen voor uw feest.
We verhuren (bijna) alles wat u maar nodig kunt hebben voor uw een goed georganiseerd feest, van barbecue en catering tot verwarming en koelwagen. Zo kunt u er zeker van zijn dat uw feest een onvergetelijke indruk achter laat.
Wij ondersteunen niet alleen (grote) evenementen, maar organiseren ze zelf ook. Denk hierbij aan Koningsdag en -nacht, Foud en Nieuw Party & Koggel Balkbrug Run.
Positief over de gehele dag!
We hebben samen een prima evenement op ons terrein neergezet; mede door opkomst, mooi weer, de aankleding én de bijdrage van enthousiaste vrijwilligers. We zullen jullie weer benaderen!
–
Sibbele Oegema, Oegema Transport
Super! Alles klopte!
Na een zeer leuk kennismakingsgesprek met Patrick was het ons gelijk duidelijk dat dit een zeer geschikte partij is om onze mooiste dag ooit te organiseren. Het feit dat er veel mogelijkheden waren qua soorten tenten, goede prijs/kwaliteit verhouding, kennis van zaken, vriendelijke persoonlijkheid en flexibiliteit hebben voor ons de doorslag gegeven. Het is uiteindelijke super bevallen! Al met al TOP geregeld, het zag er fantastisch uit. Wij adviseren iedereen om met jullie samen te werken!
–
Nico en Samantha Broekert, bruiloft
Overall … goed verzorgd!
Wij hebben jullie gekozen vanwege positieve ervaring met eerdere evenementen. Wij zijn erg tevreden over het contact, de uitvoering. De kwaliteit van het eten heeft onze verwachting overtroffen!
–
Zerina Jansen, Personeelsvereniging Streekgenoten
Groot pluspunt; de aangename binnenkomst!
Eventmanager Patrick is een spontane, vriendelijke en gezellige gozer om mee te werken. Jullie kracht ligt in het inrichten van de tent; iedereen komt aangenaam verrast binnen. Geweldig!
–
Henk Veerbeek, 40-jarig huwelijksfeest
Alles was perfect voor elkaar
Via een collega zijn we bij Koggel Events gekomen en het is ons erg goed bevallen. Alles was perfect voor elkaar en het was erg gezellig.
–
Greet Houtman, Bouwbedrijf Houtman
Genoeg enthousiasme!
We hebben de samenwerking met jullie als erg fijn ervaren in de voorbereiding voor onze bruiloft. Geen wens was te gek en op allerlei manieren werd er mee gedacht. In de dagen rondom de bruiloft viel vooral jullie enthousiasme op, er was bijna geen tijd voor een kopje koffie tussendoor bij bijvoorbeeld de opbouw van de tent 😉 We zouden zo weer voor jullie kiezen.
–
van den Berg, bruiloft
Groots in persoonlijk contact
Omdat we ons 12,75 jarig huwelijk het liefst thuis wilden vieren, heeft Patrick samen met ons bekeken hoe we dit konden realiseren. Onze leegstaande koeienstal werd omgetoverd tot een heuse feestlocatie waarin alles samenkwam; gastvrijheid, feestelijkheid, kwaliteit en onbezorgdheid. Het personeel was heel flexibel en vlot, het eten super!. We hebben een geweldig feest gehad waarin we nu, na een aantal maanden, nog steeds lovende woorden over krijgen van gasten. Geen andere lokatie en uitvoering zou kunnen tippen aan het feest dat wij hebben mogen vieren. Nogmaals dankjewel!
–
Mulder
Wederom een goede ervaring
Wij hebben voor Koggel Events gekozen, omdat wij goede ervaring hebben met het bedrijf en de kwaliteit goed is. Het is ook dit jaar weer goed bevallen!
–
Arjan Klok, Klok Dakkapellen
Alles was goed geregeld en goed verzorgd
Wij hebben voor Koggel Events gekozen, omdat het redelijk in de buurt is en wij daar vaker gebruik van kunnen maken, tot nu toe is het prima bevallen.
–
David van Maaswaal, Drents Overijsselse Delta
Een geslaagde dag!
Het feest voor ons 100 jarig bestaan moest perfect zijn, want zoiets vier je maar 1 keer. De voorbereidingen, het feest en de nazorg was zoals we van Patrick gewoon zijn zeer professioneel in alle opzichten. We kijken dus op een zeer geslaagde dag terug. Top gedaan Team Koggel !
–
Sibbele Oegema, Oegema Transport Dedemsvaart